7 najnowszych trendów w branży eventowej

Podmenu
16 lipca 2018

Organizacja wydarzeń to dziedzina, która prężnie rozwinęła się w ostatnich latach. Imprezom przygotowywanym przez agencje eventowe towarzyszy coraz większy rozmach, z roku na rok wzrasta także liczba osób, które chcą skorzystać z profesjonalnych usług w zakresie organizacji wydarzeń. Rynek eventowy dynamicznie się zmienia i reaguje na to, co dzieje się w innych branżach. Poniżej przedstawiamy 7 najnowszych eventowych trendów – sprawdź, jakie imprezy cieszą obecnie największą popularnością!

Rosnąca popularność ,,miast drugiego wyboru”

O ile kiedyś centra wielkich aglomeracji były głównym miejscem organizacji najważniejszych wydarzeń, o tyle dziś coraz większa liczba imprez odbywa się w mniejszych miejscowościach. Ten trend dotyczy zarówno eventów odbywających się na terenie Polski, jak i za granicą – organizatorzy wydarzeń, wybierając lokalizację imprez, pomijają stolice, duże ośrodki miejskie, a także popularne kompleksy turystyczne. Wybierają za to niewielkie miasteczka, wioski, a nawet tereny leśne i nieużytki sprzyjające organizacji imprez terenowych typu off road.

eventy motoryzacyjne off-road

Eventy z kulinarnymi przygodami

Nie wiadomo, czy za ten trend odpowiada popularność oraz rosnąca w ostatnich latach liczba programów kulinarnych, czy też moda na własnoręczne przygotowywanie posiłków i ,,slow food”. Pewne jest jednak, że zamiast ,,wyżywienia” powinniśmy zapewnić uczestnikom eventu ,,kulinarne przeżycia” i podać świeże, najlepiej efektownie przygotowywane na oczach gości oryginalne dania.

Integracja w szczytnym celu

Coraz więcej agencji eventowych wykorzystuje trend dobroczynności, organizując imprezy firmowe, przy okazji których realizowany jest jakiś szczytny cel. Takie wydarzenie może mieć formę charytatywnego koncertu, pokazu motoryzacyjnego. Eventy tego typu pomagają w budowaniu pozytywnego, proludzkiego wizerunku firmy bądź instytucji.

Osobiste doświadczenia uczestników

Event ma być przez uczestników nie tylko zapamiętany. Powinien dostarczać silnych emocji, które zostaną przetworzone i staną się podstawą wytworzenia ,,osobistego doświadczenia”. Wydarzenia zorganizowane zgodnie z tym trendem cieszą się największą popularnością – ludzie oczekują od imprez przede wszystkim atrakcji, które będą mogli poczuć i przeżyć. Dlatego w ramach wyjazdu integracyjnego lepiej zorganizować jazdy za kierownicą na torze samochodowym niż uroczysty bankiet.

eventy motoryzacyjne na torach wyścigowych

Styl retro – odkrywany na nowo

Imprezy w stylu retro od kilku lat cieszą się niesłabnącym powodzeniem i nic nie zapowiada spadku ich popularności. Organizacja tego typu wydarzeń od dawna wykracza poza przygotowanie przebieranej imprezy tanecznej. W cenie jest styl retro w oryginalnym, efektownym wydaniu – np. event motoryzacyjny polegający na przejażdżce samochodami rodem z PRL-u.

H2H zamiast B2B

Dziś komunikacja między partnerami biznesowymi (B2B) powinna przypominać pogawędkę przy kawie. Trend H2H zakłada, że spotkanie dla przedsiębiorców nie musi być oficjalne, formalne – negocjacje biznesowe, w których do głosu dochodzi autentyczność i spontaniczność, mogą być skuteczniejsze niż tradycyjne pertraktacje. Skupienie na drugim człowieku, dystans do siebie, żywe i niekłamane reakcje – wszystko to sprawia, że zaczynamy wzbudzać zaufanie potencjalnych kontrahentów, a nasza firma przestaje być postrzegana jako anonimowe przedsiębiorstwo.

Kontynuacja eventu w mediach społecznościowych

Rozwój nowych technologii nie mógł pozostać bez wpływu na branżę eventową. Obecnie impreza nie kończy się wtedy, gdy jej uczestnicy rozchodzą się do własnych domów. Po zakończonym wydarzeniu event jest omawiany w mediach społecznościowych – na profilu agencji czy w grupach dedykowanych konkretnemu wydarzeniu. Takie działania mają na celu podtrzymanie więzi i relacji wypracowanych podczas samej imprezy, sprzyjają też zawieraniu kontaktów biznesowych.

Skontaktuj się z nami

Chciałbyś zorganizować imprezę motoryzacyjną wzbogaconą o któreś z wymienionych rozwiązań? Chcesz dostarczyć swoim pracownikom niezapomnianych przeżyć dzięki jeździe samochodami marek takich jak Porsche, Ferrari, Mitsubishi? Skontaktuj się z nami i przedstaw nam swoją wizję wydarzenia. Pomożemy Ci w przygotowaniu eventu zgodnego z najnowszymi trendami i przede wszystkim – Twoimi oczekiwaniami!

Prezenty

Prezenty motoryzacyjne

Propozycja skierowana do osób indywidualnych. Oto nasza oferta prezentów w formie przeżyć. Pakietów opartych na jeździe za kierownicą legendarnych samochodów sportowych. Oferujemy adrenalinę i prędkość, a także jakość stabilnej firmy i klimat prawdziwego toru wyścigowego.

Prezenty Driving Experience

Z którym z nich chciałbyś się zmierzyć?!

Zobacz więcej